måndag 27 juni 2011

etthundratrettiofyra

Tänkte att ni ville se vad jag har gjort idag:

Gaaah… I’m so tired. Have to pack all these black things in boxes, and this is the third room of four!! (Taken with instagram)
Jag har packat ner såna här resegarderober i kartonger. Det här är ungefär en åttondel, eller mindre, av hur många det var.

I’m tired of working.. (Taken with instagram)
Var såhär pepp på att jobba.

I love this song. (Taken with instagram)
Lyssnade på en bra låt..

Okey.. Done with the travelwardrobes, now i’m gonna fill these backpacks.. The pile to the right are finished and the pile to the left am I gonna do now.. Mmmm I love my job (Taken with instagram)
Fyllde ryggsäckar med tidningspapper, högen till höger är dem jag har gjort, och de som ligger på pingisbordet har jag kvar..

Mmmm… Just some more work, hallelujah (Taken with instagram)
Ännu mer grejer att fixa...

I love the sun. (Taken with instagram)
Åkte hem från en liten träff i Bifrostkyrkan inför Hönökonferensen och njöt av solen.

När jag kom hem åt jag tre riskakor och drack en halv ramlösa, sen gick jag ut på powerwalk med Elsa, gjorde styrka med Elsa, fick SATC-skivor av Elsa och gick hem från Elsa. Nu ska jag duscha och sova.
Härligt att få veta vad jag har gjort idag va?
KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar