söndag 31 juli 2011

tvåhundrafyrtioett

Jag har haft en sån fantastiskt dag. Faktiskt helt underbar. Elin och jag låg och patade fram till tre i natt, gick upp runt tio och åt frukost ute i världens värme. Vi hyrde varsin kajak, tog med matsäck och paddlade igenom en kanal och la oss på en klippa i ungefär två timmar. Jag kan säga såhär, för att bra två bleka, blonda och svenska tjejer så har vi båda fått färg! När vi precis börjat paddla hem så skulle jag såklart kapsejsa.. Lite panik, massa skratt och en iphone i munnen senare åkte vi hem. Sen har vi mest legat i soffan, ätit hos middag (grillat, mmmm) kollat på 'i am number four', gått på hundpromenad och dött lite av att vi varit så varma. Men åå det har varit en sån bra dag! Nu beger vi oss mot so landet och jag tror resan dit går snabbt, poetiskt va? Hoho...
Godnatt mina kära, hoppas ni njuter av dem goda delarn i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar