söndag 24 juli 2011

tvåhundratjugo

Alltså.. jag tycker det är ganska skönt och okej att vara hemma själv. Visserligen blir jag lite smått skraj när det blir kväll och mörkt. Sitter och funderar lite på om alla dörrar och fönster verkligen är låsta och om de inte vore det om jag skulle våga gå och låsa dem. Men det funkar ändå. Brukar oftast kolla på nån rolig/mysig/härlig film på kvällen. Men nu har jag kollat klart på casanova och skulle kolla vad jag kan kolla på.
Det här var vad som erbjöds:
3an: "När lammen tystnar" - skräckis
4an: "Mord i sinnet" - något mer mord
5an: "CSI XL" - också något med mord
6an: "Dexter" - också något med lite läskiga saker
7an (Tv4 plus): "Medium löser mord" - mord igen
Tv8: "Chase" - också något läskigt med mord och sånt.
Kanal 9: "Dokumentär - Mord" - MEN HALLÅ??!

Alltså hallå! Sju kanaler i rad har något program med mord! Eh ja.. jag får väl ta och kolla på golfen på ettan då istället. Eller så går jag och lägger mig och läser eclipse. Imorgon ska jag åka och köpa tyg, sy en eller några påsar och packa för sen åker jag till landet. Det blir bra.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar