onsdag 27 juli 2011

tvåhundratrettiotre

Jag älskar OC och jag älskar låten hallelujah av Jeff buckley. Sure, den är utrusad kanske, fast jag kan ändå lyssna på den om och om igen. Så. Himla. Fin. Å.. Jag mår bra i hela kroppen när jag hör den. Förresten tror jag att jag har ftt en liten spricka eller repa i min fina telefon som jag tagit så bra hand om. Men det är ju bara en fis i rymden. Det känns lite ovärt, eller nästan dumt att blogga om onödiga saker när det händer så jävla mycket runt omkring. Fast det är ju därför man har en blogg, eller? Läste ett inlägg av en präst idag. Hon skrev en bön. Att hon bad för alla människor i Norge som förlorat någon nära, men också för den (fruktansvärda, usch jag mår så dåligt av tanken på honom och vad han har gjort) mannen som orsakat allt detta och för hans familj. Jag ber också för hans familj och för alla andras familjer.
Godnatt älskade människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar