måndag 29 augusti 2011

trehundrafyrtionio

5077265896_90119b62f2_b_large

Idag har jag gått i skolan, åkt hem från skolan helt slutkörd, träffat elin, gjort popcorn med elin där dem två första satserna blev jättebrända. Lyckat. Sen åt vi lite mer och kollade på one tree hill. Sen åkte jag och köpte 6 liter juice för jag vill få en biobiljett, visserligen tjänar jag bara ungefär 40 kr på det med tanke på att jag köpte juice för 60 spänn idag. Men men. Efter att ha fyllt alla plastflaskor vi har här i huset med juice och även alla karaffer så har jag nu placerat mig i sängen med värkande knän och ett juiceglas bredvid mig. Tänkte ta och ligga lite här och kolla på oc eller one tree hill. Samma visa varje kväll. Får passa på nu innan läxorna drar igång.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar