söndag 28 augusti 2011

trehundrafyrtiofyra

Taken with instagram
Hej vänner. Jag har så sjukt tråkigt just nu. Och jag är så himla seg så det är väl mitt eget fel att jag har tråkigt. Skulle egentligen vara barnvakt den här helgen. Men mamma, som egentligen skulle åka till landet, stannade hemma och tog över mitt arbete. Tyvärr. Jag såg fram emot att leka lite mamma till min kusin, laga mat, hyra film och sånt där. Men det kan jag inte när mamma är hemma. Får väl bli nästa gång. Men detta har alltså gjort att jag har varit sjukt seg och inte orkat göra någonting. Nu skulle dom iväg till Röda Sten för att.. mata ankor (?) och typ gå omkring. Inte riktigt min grej.. Jag tänkte kolla på en film istället, dagens andra, för jag har inget bättre för mig. Jag längtar tills allting drar igång igen. Då jag har lärt känna folk i min nya klass, fått lite läxor, börjat med kören, konfan, barnkören (jag ska prova på att vara hjälpledare! sjukt roligt), dansen och ja.. Sånt där. Faktiskt så börjar både träningen och kören nästa vecka så om exakt en vecka sitter jag nog på dansskolan nu.. tror jag. Men ja.. detta var ju ganska meningslöst inlägg.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar