onsdag 31 augusti 2011

trehundrafemtiosju





Mina vänner, vet ni? Imorgon börjar jag inte förräns klockan elva! Jag mår så bra av det! Bara av tanken. Ska inte gå upp förräns.. kvart över nio tror jag, åå vilken lycka! Annars då, just nu sitter jag och väntar på pappa som skulle handla lite krubb (hoho jag gillar det ordet). Jag väntar speciellt på mjölken som ska hjälpa till att göra min gröt. Mums. Jag åkte med min fina vän Bella till Elevkårens grillkväll i slottskogen och det var mysigt. Träffade alla ettor, spelade volleyboll och gick runt lite här och var. Jag trivs.
Jag är även nybliven medlem i hvitfeldtskas elevkår. En liten påse och ett coolt kort har jag fått, så himla spejsat! Jag är hungrig och lite kall nu, men ändå glad för jag har sovmorgon imorgon, och dansen börjar imorgon!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar