söndag 25 september 2011

fyrahundranittiofyra

Tumblr_lpcwnw9l1p1qgwznbo1_1280_large
click on image for source.

Är i det där tillståndet då hjärnan säger "måste-plugga-men-jag-kan-inte-börja". Ungefär som det brukar vara när jag försöker mig på att gå ut och jogga. Jag vet, innerst inne, att det bara är att sätta igång. Gå till skrivbordet och öppna böcker och sätt igång. Men ändå sitter jag som fastklistrad i sängen med datorn i knät och den här fina låten spelandes. Men två timmar ska jag väl klara av, två korta timmar av lite matte och franska (dem jobbigaste ämnena!). Sedan kan jag ägna resten av kvällen åt att fortsätta kolla på one tree hill som är så spännande nu så jag spricker lite. Såg precis avsnittet när fina fina Keith blev mördag av fula, äckliga Dan. Ja, ni som har sett fattar vad jag snackar om. Åå.. kan det var möjligt att hata en person som Dan så mycket som jag gör? Jag hatar honom. Även om han inte finns på riktigt. Nej, nu sliter jag mig härifrån. Ni har det allt bra, hoppas ni uppskattar att jag bloggar så mycket! Eller ja, ibland blir det mycket.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar