onsdag 26 oktober 2011

sexhundratrettiotvå


Ehh lite 'bättre' bild på min sidecut? Syns det? Inte?  För att förklara för er då: man kan se små födelsemärken, så kort blev det. Men ja.. jag gjorde det själv och visste inte riktigt vilken del man skulle ha på rakapparaten så nu blev det kort.. Men det växer ju ut fort som sjutton. Förövrigt kan jag sammanfatta min dag såhär: tråkig, men pyttelite rolig franskalektion, lång men väldigt trevlig håltimma med bl.a. massa prat om twilight och bokning av biljetter, svenskalektion med ett svenska förhör som jag hoppas jag får godkänt på (grammatik my ass typ), flummig estetiskt kommunikationslektion och sedan häng med bella, hanna, christine och edvin. kortspel, kycklingbaguette, mer kortspel, dela på en chokladboll och ja.. snacka. det var mysigt!
pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar