tisdag 18 oktober 2011

femhundranittiosju

Efter cirka 3,5 timmar på stadsbiblioteket (där det hände en rolig grej faktiskt) begav jag mig med Hanna och Bella till Artisten för att se på mina fina klasskamrater och parallellklasskamrater som hade konsert. Det var mycket fint!


Taken with instagram





Christine! (Taken with instagram)

Handsome! (Taken with instagram)
Mycket fint avslut på kvällen. Förresten gillar jag att sitta och plugga på stadsbiblioteket. Det är liksom fridfullt. Inte knäpptyst men inte högljutt. Perfekt. Det roliga som hände idag var att när jag satt där och pluggade samhällskunskap satte sig en somalisk kille på samma bord (japp, han frågade om jag kunde gissa vart han var ifrån) och han började fråga saker. Alltså.. det var så roligt. Han frågade "kommer du hit ofta?". Kommer jag hit ofta, till stadsbiblioket? Alltså.. ååh.. haha jag dog lite inombords. Tyckte lite synd om honom, han verkade lite lost. Han frågade om jag skulle dit imorgon också. Låter kanske inte roligt. Men det var det ändå.
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar