måndag 31 oktober 2011

sexhundrafemtio

39777567_large
Jag är hemma. Hemma i älskade göteborg. Trots att vädret inte är på topp så är det något bättre här hemma än skövde. Skövde var inte riktigt min grej, och inte face to face heller. Om jag ska vara ärlig kan jag säga att jag tyckte inte det var så bra, det bästa var väl att få träffa några fina människor men annars var det inte min grej. För att på något sätt sammanfatta min starkaste känsla så kan jag säga: jag har nog aldrig under min tid som kristen känt mig så okristen. Det kändes helt fel att sjunga lovsånger, det gick inte att be, jag orkade inte lyssna på gudstjänsterna och predikningarna och när jag väl gjorde det så tyckte jag inte om det.  MEN jag vill inte dissa för mycket, det var ändå ganska okej. Och många andra verkade tycka att detta var det bästa på hela året, så det var ju skönt. Nu ska jag sova, typ.
pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar