måndag 28 november 2011

åttahundratrettio

Love’em! (Taken with instagram)Jackson! (Taken with instagram)
100 monkeys (Taken with instagram)
Taken with instagram
Taken with instagram
Oh. My. God! (Taken with instagram)
(orkar inte att det redan håller på att gå bort!!!!)
100 monkeys - love! (Taken with instagram)

Detta är härmed den bästa konserten jag varit på. Jisses. Helt sinnes! Efteråt hade dem signering och jag stod en liten stund och pratade med jackson som fick äran att signera mitt iphoneskal. Mitt i allt ringde systern min och han svarade. Först var det liksom "no jackson don't answer, haha, it's just my sister', sen svarade han ändå och då slog det mig att min syster kommer ju få panik. Då blev det mer 'oh my god, she's gonna think i'm being raped or something!!' men han var härlig! Hela bandet! Herre min gud.. När jag äntrar staterna ska jag banne mig försöka åka på nån spelning dom har. Men tro nu inte att jag är helt starstruck, då ska ni se emelie. Hon började gråta när vi kom hem och ligger nu i soffan och säger 'oh my god' om och om igen. Men den här kvällen... den får tio av fem tanter!!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar