onsdag 2 november 2011

sexhundrafemtioåtta

Tumblr_lu0fguvuut1qji4wao1_500_large
click on image for source

En dag som en dag som idag har jag vaknat tidigt och somnat om flera gånger. Inte riktigt fattat när Frida åkte härifrån och ätit frukost med Bella. Repat i cirka tre timmar och ja.. ändå lyckats få klart en helt egen låt med bandet. Och bytt namn på bandet. Antagligen till ett ytterligare preliminärt namn. Sen har jag varit på konsert i konserthuset där Edvin och Pelle från min klass var med och finfina Agnes också var med. Trevligt. Sen skulle Bella, Freja Edvin och jag försöka ta oss in på sticky fingers för att höra några som bella och freja kände som skulle spela där men vi gav upp den tanken ganska fort och så jag har bara gått runt i stan med edvin och bella. Hämtat kläder hemma hos bella och nu sitter jag här med min fina vän och ska kolla på film och äta glass. Ändå ganska bra lov. Visst är det roligt att läsa inlägg som ser ut såhär ".. och sen gjorde jag det här. och sen..". älskar det.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar