söndag 6 november 2011

sexhundranittiofyra

Ååå.. fick två kommentarer hohoho. Blev jätteglad.. faktiskt.

hana sa...


du läggeer alltid upp så himla mysiga bilder!!!!!! muy bien

-TACK! hihi det hoppas jag att jag gör, eller jag tycker i alla fall dom är mysiga! och jag älskar dina rörliga ;)

Och den andra har vi här:

Julia sa...

Hejhej!

Hittade ´mig in på din gamla blogg, där fann jag ett inlägg du hade gjort om ett iPhone skal, med svampbob på. Vart hitta du bilden? Skulle vilja köpa ett sånt, så om du visste vart de kom ifrån eller nått skulle det vara super! :)

(skicka gärna ett mejl till xxxxxx@hotmail.com (censurerar, vet inte om hon vill att alla ska se) som svar, eftersom jag kollar den dagligen)
/ julia

 -Hej Julia! Åå jag tror jag minns vilket det var.. men jag hittade nog bilden på weheartit så skalet är antagligen från usa eller nåt sånt. Hej hopp!

Kul att få svara på lite kommentarer hihihoho.. Okej hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar