torsdag 10 november 2011

sjuhundratio

Tumblr_lrax4pdd7n1qfbva1o1_500_large
Tumblr_lucnprorht1qa8542o1_500_large
click on image for source

JAG:
... har idag gått i skolan, och pluggat på stadsbiblioteket med Elin och Christine.
... shoppat med mor min. Skulle köpa en jacka, fick en tröja, ett par byxor och en kjol istället. Gjorde inte alls mycket.
... har en hel hög med papper jag ska fylla i till USA-året. Helt galet. Och jag har bara 30 dagar på mig!
... har någon slags hemmaläxförhörgrej till imorgon, vet inte riktigt vad det kallas men den måste göras i alla fall. Och ska tydligen ha förtest på politiska ideologier.
... har 41 stycken engelska glosor tills imorgon.
... ska se på alla twilight-filmer imorgon med finisar.
... vill sticka på min stickning.
... borde verkligen inte skriva mer här utan plugga!
HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar