onsdag 25 januari 2012

ettusenetthundratretton

Eftersom jag är för lat för att bära omkring på kamera hela tiden kollar vi senaste mobilbilderna

Taken with instagram
Var tisdagspeppad igår!

Taken with instagram
Taken with instagram
Sov över hos Christine med utsikt över hela göteborg. Så himla fint.

Hanna odlar skägg (Taken with instagram)
Idag hängde jag i ghettot med Hanna ett tag. hon har skaffat skägg.

kolla ögonen (Taken with instagram)
Så himla söt

Taken with instagram
Taken with instagram
Elsa och Elin satt i ghettot och skrattade åt varandra.

Nu har jag inte tid för er mer. Ska försöka få upp en normal kroppstemperatur och sen blir det plugg för hela slanten. (Till Christine och Hanna: Ska inte skriva att jag inte kan plugga och sådär, SKA göra det nu!) Måste bara säga en sak till: jag och mamma har köpt ukuleles idag och nästa torsdag ska vi börja ukulele-kurs!
kram på er

3 kommentarer:

  1. Tjej med skägg, Diggart. jag vill också spela ukelele.. du får lära mig när du köpt den!

    SvaraRadera
  2. Åh alltså det är så himla jobbigt att jag gör detta istället för att plugga. Men orkar inte. Rip </3

    SvaraRadera