tisdag 14 februari 2012

ettusenetthundrasjuttioåtta

antar att ni vill se vad som hände hos mig idag, så här är lite av det:
Pannkakslunch!! (snodd av @bellen95 ) (Taken with instagram)
jättemysig pannkakslunch idag (isabelles foto, bellen95 på instagram)

Taken with instagram
fick hem ett par skor jag önskade mig i julklapp men som jag köpte nu istället. från modekungen! dock inte lika underbara som jag hoppades att de skulle vara, men kommer helt klart funka att gå i, får vänta till i vår bara.

Mysig lapp man hittar under kudden när man ska sova ❤❤❤ (Taken with instagram)
Lapp nummer två (Taken with instagram)
Lapp nummer tre (kanske skulle hittat den imorgon) (Taken with instagram)
tre mysiga lappar jag hittade i mitt rum.

nu ska jag sova och imorgon ska jag upp äckligt tidigt för att vara lov.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar