onsdag 29 februari 2012

ettusentvåhundratjugoett

I sommar ska jag jobba mycket har jag tänkt. Så jag kan åka till hönökonferensen, leva lite extra i USA och kanske göra något mer roligt.


Bästa maten oxfilé med bearnaisesås och klyftpotatis är så gott!


Jag skulle vilja resa något varmt ställe. Men helst något där man kan uppleva coola saker, typ australien eller sydamerika.

Tumblr_lkweqo4ibn1qg429go1_500_large

Jag längtar till hösten, när jag flyttar till USA.


Jag läser just nu Norwegian wood men orkade inte läsa så ska lämna tillbaka den och låna Ondskan och Hungerspelen. Mer böcker och mindre serier är mitt nya motto (som jag antagligen inte kommer följa). 

Jag trillar för ögon, händer, rygg, leenden, charm, snällhet, omtänksamhet, allt sånt där en bra människa har. Och bon iver.


Al67iwkceaa3tjq_large


Jag är beroende av chaite egentligen men har inte druckit så mycket på länge så borde väl inte kallas beroende av. Men sömn. Alla lägen. Och mina vänner, sällskap.

Jonasalaskaplatecov_large

Bästa band/artist just nu är nog Jonas Alaska som jag sitter och lyssnar på inför morgondagens konsert.

Jag ångestar över för många onödiga saker som ställer sig i vägen hela tiden.


Jag önskar att jag hade lite mer pengar så jag kunde ta en 2hand-runda och köpa två biljetter till hultsfred. och att jag får sommarjobbet jag sökt.

Mitt bästa ämne i skolan svenska kanske, men idrott och musiklektionerna är himla roliga också. 


264312_2134811208400_1189650850_32534724_1797699_n_large

Jag tittar helst på fina serier som Friends eller One Tree Hill eller O.C. Eller fina människor.


I helgen ska jag umgås med mina gamla tjejer, plugga, träna och försöka njuta av solen (som förhoppningsvis kommer komma!)

Tumblr_luzo2p6xfz1qdq0f6o1_1280_large

Kvällar tillbringar jag helst på en konsert, ett café, hemma hos någon gosig. Helst inte själv i mitt rum med datorn och plugg typ, som det oftast blir.


Jag skulle behöva bli bättre på piano.


(kommer inte ihåg vart jag hittade listan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar