torsdag 23 februari 2012

ettusentvåhundratvå

Idag var en sån himla bra dag!
1. våren är här (jag hade jeansjacka, så våren är officiellt här!),
2. grannens vitsippor har blommat ut lite mer.
3. solen sken hela dagen så man kunde sitta ute utan jacka på håltimman.
4. jag träffade den här tjejen på spårvagnen som har en grym blogg, som blev glad när jag sa att hennes blogg är grym.
5. jag sög på innebandyn på gympan, gjorde ett självmål och slog annars frenetiskt iväg bollen så fort den kom nära, MEN det var roligt.
6. torsdag betyder att imorgon är det fredag! fredagsmys!
7. hade en kort men ganska mysig stund med frida, hanna, love och gabriel efter vi slutat. försökte repa, gick inte så bra.
EN till sak: Till er kära göteborgare som vill, vågar och kan (ni borde verkligen!!) ta sig till min skola (Hvitfeldtska, stalkers ej välkomna) nästa torsdag (1 mars!) klockan 19.00 är hjärtligt välkomna att komma på vår klasskonsert där vi kommer spela grym musik och bjuda på grymt fika! Be there, or be a turtle.
puss
Taken with instagram
en elefant på min arm
Taken with instagram
jennie och stina på håltimman, fina
Taken with instagram
Taken with instagram
kärlek på historiaboken

2 kommentarer:

  1. åh moa, jag blev alldeles lycklig i själen av detta inlägget!

    SvaraRadera
  2. Hon på punkt nummer 4 är ju landvetterbo!

    SvaraRadera