måndag 26 mars 2012

ettusentvåhundraåttioåtta


Saker den här månaden.
En lista snodd av Absolutlisen.
(klicka på bilden för att komma till källan) 
Läser: Läste precis ut Hungerspelen (på mindre än tre dagar, alltså en bok man fastnar för!) och blev så himla fast! Måstemåstemåstemåstemåste se filmen!
Sufjan+stevens+beautiful+sufjan+knits_largeLyssnar på: Den här låten för den var med i senaste oc avsnittet jag såg och den är fin.
Tumblr_lv21v6uelb1qf0bl4o1_500_large
Äter: mest american pancakes. i alla fall de senaste dagarna. kommer leva på dom när jag flyttar till usa!
Tumblr_m1g6m1qaet1r2no44o1_500_largeDricker: Apelsinjuice och mjölk. gotti
Tumblr_ljvauyzseq1qcp2qro1_500_largeTittar på: OC. hela, hela tiden. bara idag har jag sett fyra avsnitt (har visserligen legat däckad i sängen)
blindsideddd:

(by eyes of ab)
Tänker på: hur sommaren blir, vad jag ska önska mig i födelsedagspresent och hur jag ska planera följande veckor ungefär.
yesssssssssss (Taken with instagram)Älskar: Att det är varmt och soligt ute, att det snart är april, att det är 80 dagar kvar till hultsfred och att hungerspelen var en sån himla bra bok. och såklart tusen andra saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar