söndag 25 mars 2012

ettusentvåhundraåttiosex

igår gjorde jag något roligt. jag hittade den här bilden på tumblr och fick inspiration.

cyklade till färgaffären och köpte allfärg för 43 riksdaler

hittade en tröja som jag egentligen gillar men tänkte "det blir nog bra, annars är det ju 'bara' en tröja"

grundtanken var att jag skulle använda den här skjortan men den var gjord av polyester och då funkade det inte..

men jag provade ändå.

(om ni tänker prova det här råder jag er att göra det typ utomhus för om färgen stänker på typ trä går det nästan inte bort..)

såg ut som ett blodbad i badrummet. eller som elin sa "någon som mensat rejält".
(även där har golvet fått en rosa nyans)


men skjortan ser ut såhär just nu! lär ju gå bort efter en tvätt, men ändå.

 
 tröjan däremot! den blev så himla superbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar