onsdag 28 mars 2012

ettusentvåhundranittio

scottzzzz:

Follow this blog. You will love it on your dashboard!
freddos-used-to-be-10p:

tourist—history:

And in that moment, I swear we were infinite on We Heart It. http://weheartit.com/entry/24679245

click on image for source

godmorgon. igår uppdaterade jag blogger så nu är det helt ny design, tycker inte alls om det, men precis som med allt annat vänjer man sig väl. för övrigt trodde jag att jag bloggade igår, sen när jag såg att jag inte hade gjort det kändes det bara onödigt att göra det. var på handledarkurs igår också, så så fort jag har skickat in mina papper och fått de godkända kan jag börja övningsköra. men till det här inläggets höjdpunkt: idag är jag ledig!! så himla skönt. men trots sovmorgon har jag fortfarande ont i huvudet. redig frukost blir det nu.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar