torsdag 8 mars 2012

ettusentvåhundratrettionio

En lista. För jag tycker det är kul att skriva, och jag tycker det är kul att läsa (hoppas ni också tycker det, lite i alla fall) och för att jag har brist på annat att säga:

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? satt på bussen hem och pratade med frida.
Det sista du sa högt? "hej." 
Det senaste någon sa till dig? '' hej moa!!!" (mamma när jag kom hem)
Vad har du druckit idag? sjukt mycket vatten (om man jämför med andra dagar liksom)



Tumblr_lvnda7suto1qbvzxjo1_500_large

någonting du tycker är fint: skägg (!!!!!!!), killar i alla olika former (ja tjejer också, men spanar väl mer på killar om man säger så), jordgubbar, jonas alaska, övrig musik (inte all dock) och tusen andra saker.



christopherangus:

naww


Godaste glassmaken? i somras var det apelsinchoklad. men sen kom jag hem och åt det nu i vintras och då förstördes hela upplevelsen och nu när jag tänker på det blir jag lite illamående. men annars gillar jag ben&jerry's brownieglass.


Tumblr_ltp0fv0e361qzvmy7o1_500_large

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja. lätt. det kan ju i alla fall leda till något.
Sover du tungt? det gör jag nog. inte som när jag var liten, men ändå tungt. älskar att sova<3333333
Drömmer du mardrömmar? nej. (tänkte på det när jag läste den här listan hos hanna) jag har ju faktiskt hela tre drömfångare så antar att dom hjälper för jag har inte drömt mardrömmar på evigheter.



Tumblr_m00i1buixv1qh2xeto1_500_large


Favoritklädsel? rosa puffig klänning med volanger och hjärtan på (håller med hanna här va)
Favoritlåt just nu? Lyssnar på tingsek en del nu, och raymond och maria och steget. men jag säger: 
Raymond & Maria – Remember Me (den är så fin så jag vet inte vad)
Vad gör dig glad just nu? när jag gick hem från bussen tänkte jag först på att jag inte gillar att det är snö ute men sen när jag gick upp för backen och andades och det kom ånga så log jag. men annars är det mest mina vänner.


Tumblr_lgy0j0faea1qgk2jko1_500_large

Vad ska du göra härnäst? kolla på vänner! har varit duktig och pluggat idag så jag kan ärligt säga vad jag ska göra och inte typ "plugga och sen se på vänner"
Favoritgodis? lysmelk. fast inte dom jag åt idag, men annars brukar det vara det.
Är du kittlig? *mår illa av tanken* men guuuuuud ja!! usch. vissa kan knappt krama mig.
Snarkar du? jag tror det. men men, manligt ju!
Stjärntecken? den bästa: oxen.


Img1476909649_large

Hur många kuddar sover du med? 2!! skönt skönt
Sommarplaner? verkligen förhoppningsvis sommarjobb (måste få det, måste få det!) och himla gärna hultsfredsfestivalen och hönökonferensen!

Äckligaste insekten? insekter över lag är ju inte jättemysiga.


X_69aee323_large

Stökigt eller välstädat? .. ja ni som känner och läser min blogg vet att jag alltid har stökigt. men som sagt "ett stökigt yttre betyder ett städat inre" typ.
Vad längtar du mest efter just nu? riktigt varm vår! och inspiration till att skriva musik!



ja barn, detta var ju lite roligt i alla fall! taco hej!

1 kommentar: