måndag 21 maj 2012

ettusenfyrahundrafyrtioett

Den här och nästa vecka bjuder på många grejer kan jag lova. Mattenationella, sista konfaträffen.Ledig onsdag och frisörtid. Oväntad torsdagskonsert och historiainlämning. Wall Street på operan på fredag. Konfarep, fest och konfirmation hela helgen plus massa plugg inför nästa vecka. Pianoläxa, prov på internationella relationer och omprov på ekonomin som jag missade. Plus bokrecension och studenter.
Sen har min käre far 60-årsfest nästa helg och på måndagen har jag slutprov i gehörs- och musiklära och prov i svenskan.. I alla mina levda år har maj varit den slappaste månaden för då är man klar med allt, men våra lärare tyckte väl det var en bra idé att köra allt nu. Tur att man blir piggare av solen.

3 kommentarer:

  1. Jag tror på dig och tur är att ett långt och väldigt behagligt sommarlov väntar sedan och då hittar vi på massa skoj!

    Onsdag hade vart den bästa dagen för mig så vi hämtar ut biljetterna då! Slutar vid cirkus två:))

    SvaraRadera
  2. låter mumma!
    har inte bestämt mig om jag ska vara avundsjuk eller glädjas med dig.... JAG VILL JU OCKSÅ LYSSNA PÅ BEATLES PÅ VINYL

    SvaraRadera
    Svar
    1. du får komma och lyssna med mig så kan vi låtsas att vi lever på 60-talet och sitter i källaren med utsvängda jeans och bara njuter!

      Radera