måndag 21 maj 2012

ettusenfyrahundrafyrtiotvå

Idag fick jag ett sms om att ett paket hade kommit till mig. Och det var enormt!

Min alldeles egna skivspelare! Bästa köpet jag någonsin gjort. Blir helt lycklig i kroppen,

För några dagar sen skrev jag att jag hittat guldgruvan i vårt hus, och här är den! Helt magiskt. Förstår inte varför mina föräldrar har gömt något sånt här för mig i alla dessa år.

Finns riktiga guldklimpar i den där lådan alltså!

Som Abbey Road!! Herregud.. blir helt salig. Denna snurrar just nu samtidigt som jag sitter och pluggar lite. Underbart, verkligen verkligen verkligen alltså. ÅH!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. haha, med läskedryck, serietidningar och runda glasögon!

    det gör jag så gärna!

    SvaraRadera
  2. jag o gabriel = abbeyroad

    SvaraRadera
  3. Hej :) var köpte du skivspelaren? Jag letar också efter en sådan. svara gärna på mailen tove.darelid@hotmail.com
    kram

    SvaraRadera