fredag 29 juni 2012

ettusenfemhundraarton

Vid tolv tog jag mitt pick och pack och begav mig mot busshållplatsen i regnet.
Träffade finaste och bästa Julia! Alltid lika snygg.
Gick på bokjakt och köpte fyra pocket för tre! Nu ska det banne mig läsas!
Sen bunkrade vi upp inför bion! Alltså ni förstår inte hur mycket detta är.. efteråt var godispåsen inte tom och chokladkakan inte ens öppnad, men det är så det ska vara när man går på bio.
Filmen var så himla superbra, miljön och skådespelarna alltså.. Finfilmen! I biosalongen satt det två ensamma damer på varsitt håll, två damer som var med varandra, och två ensamma män varav en vi satt bredvid. Han skrattade när Julia skrattade för hon var den enda i salongen som skrattade högt. Det är en av anledningarna till varför hon är så fantastisk. Hon bryr sig inte om att hon är den enda som skrattar eller att folk stirrar för att hon har pyjamasbyxor på sig. Så himla bäst. Toppenfredag!

2 kommentarer:

  1. ååh får jag låna död-skola-boken??

    SvaraRadera
  2. blev helt glad i kroppen nu. vad fin du är, och fantastisk, puss.

    SvaraRadera