torsdag 21 juni 2012

ettusenfemhundraåtta

tydligen mina top artists.. de två första och nr 5 kan jag förstå, men resten?

Ja när man kallar på er så är det i alla fall några som svarar! Jag vill bara pussa på er! Fick typ bästa kommentaren av Hanna som undrade vart man kan hitta mina "givande" spotifylistor. Typ bästa jag hört. Älskar när folk kommenterar att jag har bra musiksmak (ta dig elsa). En som är riktigt nice, blandad och skapad av mig, gabriel och julia är den här. Jag har 28 publicerade spellistor (en del riktigt orensade) varav tre stycken inte är mina, så det finns mycket att välja på. T.ex. kärlekslista, godnattlista (mycket bra), jullista, låtar-för-mysiga-stunder-lista, fit-for-fight-lista och låtar-för-tedrickande-stunder-lista.
Jag tar även med glädje emot tips från er.  Här hittar ni i alla fall resten.

2 kommentarer:

  1. ääääntligen!! skickade ju på facebook men du svarade aldrig... haha forever alone <333

    SvaraRadera
  2. Godnattlistan asså!!

    SvaraRadera