torsdag 28 juni 2012

ettusenfemhundratretton

Ja här var det lite öde. Förutom christine och bella var det väl ingen annan som tänkte på det men eftersom jag ändå är beroende av att blogga så gör jag det ändå (jag vet att man inte ska bry sig om statistik och sådant, men jag gör det ändå). Vad händer hos mig? Inte mycket alltså. Är avundsjuk på alla som åker iväg, känns verkligen som att alla åker iväg och solar och har semester. Själv kollar jag på desperate housewives, lyssnar på sommarpratarna och försöker ändra lite nyans på huden min genom att döda lite tid på altanen. Väntar på att kunna göra klart min visumansökan och säljer några av mina gamla golfklubbor. Annars ingenting. Nu vet ni vad jag gör.

3 kommentarer:

  1. jag tycker du är ascool sörjer att du inte bloggar och svarar på en fråga som du aldrig ställde(vad gör ni kära bloggläsare?)
    om du vill komma hit får du gärna. kram

    SvaraRadera
  2. tur att du är en sån fin människa

    SvaraRadera
  3. Detta är typ vad jag lever för. Mår bokstavligen fysiskt dåligt om jag inte går in på din blogg dagligen ett par gånger eller om du inte uppdaterat.Detta är det lilla extra på dagen som gör den fullbordad typ. Haha, läskigt.. men sant.

    Du är bara för fin.

    SvaraRadera