söndag 22 juli 2012

ettusenfemhundrafemtiosex

p34rs:

untitled by Tamara Lichtenstein on Flickr.
Taken with Instagram
Jag spenderar mina dagar på Marstrand med att jobba, jobba och jobba. Och när jag inte jobbar sover jag men verkar aldrig riktigt bli pigg. Igår fick vi höra att Kronprinsessan Viktoria och Estelle var på Marstrand och jag hoppades faktiskt inom mig att de skulle komma och ta en fika. Istället fick jag nöja mig med Peter Siepen, vilket inte var helt fel eftersom han är en person jag uppskattar! Han och Kitty Jutbring. Nåväl. Om lite mer än 30 minuter ska jag befinna mig på färjan för att återigen jobba. Men ikväll kommer Hanna, Gabriel och Bella hit och idag fyller mamma år och imorgon ska jag jobba 07.00. puss

1 kommentar:

  1. Hälsa grattis från mig till din mor!!! Och jag måste få träffa dig innan du åker, det bara e så.

    SvaraRadera