söndag 29 juli 2012

ettusenfemhundrasextiosju

Igår träffade jag mina fina, fina vänner inne i stan. Kändes så mysigt att få krama om dem igen för det var ett tag sen vi träffades.
Vi hade planerat att äta glass men det slutade med en McFlurry med lite för många smarties på McDonalds.
Skrev ju igår att jag gjorde något spontant. Det var att jag tog hål i örat. Bella hade tydligen planerat att göra det, då gjorde Stina det också och sen när jag kom fick jag en impuls och gjorde det också. Den blev lite för högt upp, men så får det vara.
En sak som vi gjorde som fick mig att känna mig som Elsa Billgren var att vi provade gamla bröllopsklänningar. Åh, blev lite kär i den jag har på bilden faktiskt, kostade bara 200, men den hade fläckar. Ska göra detta igen!!! Så himla rolig grej att göra en lördag.
Christine hamnade på massor av bilder, men det är inte fy skam för hon är så vacker, inside out.
Vi hamnade på Da Matteo, fikade lite och kände på oss att vädret inte skulle hålla.
Och det gjorde det inte! Gabriel blev dyngsur och resturanggäster fick rädda sin mat från vattnet. Sen åkte jag hem, vände och åkte till Julia och hade en jättebra kväll. Imorgon 06.04 åker jag till Stockholm med Elsa för visum-grejer så nu ska jag packa en liten väska. puss

1 kommentar: