måndag 17 september 2012

ettusensexhundratjugofyra

Idag försökte jag vara smakråd åt Taylor som skulle köpa kläder till sin jobbintervju. Vet inte hur mycket jag hjälpte, men han köpte i alla fall kläder och jag hittade (så klart hittar man det i usa men inte någonstans i sverige) vinröda vans. De var billigare här så jag slog till.
För första gången i mitt liv har jag ätit smores! So good, ser dock godare ut än vad det är, men det var gott. Imorgon är det skola igen, jag ska gå och lägga mig nu och pappa befinner sig för tillfället i New York. Nu är vi i alla fall på samma sida av jordklotet. Godnatt internetvärlden.

3 kommentarer:

  1. grymt fina!
    heja padre och ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. videohälsning coming right up!

    SvaraRadera
  3. men åh ge mig skorna!! hittar dem INGENSTANS!

    SvaraRadera