tisdag 16 oktober 2012

ettusensexhundrafemtiotvå


Måndag och jag vaknade upp på fel sida, men man har såna dagar också och istället för att sitta hemma hela kvällen följde jag med Tammie (min underbara kontaktperson) och Brian för att se på Alex football game. Football blir så mycket gulligare när det är små tioåringar som springer runt och tacklas. Vann gjorde dom stort och jag lyssnar på min senaste spellista som för det mesta är snodd från martin. Den är så peppande så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu har jag bara två dagar kvar i skolan innan det är fall break. Och till helgen kommer det förhoppningsvis en videoblogg. Pussåkram

(något som gjorde den här måndagen ännu bättre var att jag äntligen kan se den här serien som min syster och ungefär resten av svenska bloggvärlden tipsat om)

4 kommentarer:

  1. ååååh såg del två igår. såååå braaaaa.
    och så himla snyggt gjord o allt.
    (lagom snygga skådespelare också. heh)
    pussarrr och kramarrr
    /clara

    SvaraRadera
  2. svar: åh. jo, jag håller med dig! urban outfitters har helt magiska föremål.
    tack för att du tycker det. kram!

    SvaraRadera
  3. visst är den fin? grät så hiskeligt mycket att det inte ens var kul

    SvaraRadera
  4. tack du söta :D :D


    /jonesochgiftet.blogg.se

    SvaraRadera