lördag 20 oktober 2012

ettusensexhundrafemtiosex


den här godingen är tydligen jättepoppis här

Hej fredagsmänniskor! Det är säkert inte fredag när ni läser det här men för mig är det fredag. Jag sitter i min säng som jag spenderat större delen av dagen i och försöker spela the funerals tab. Fingrarna gör ont!!! Men kul är det, och den där himla tabben ska sitta snart. Jag skypade med Julia förut och då slog det mig att jag har ju börjat komma in i rutiner så saker är liksom inte så nya för mig här längre, men jag har ju typ visat 1% av hur mitt liv ser ut här borta i USA. Så då tänkte jag - är det något ni vill se? Jag har ju ändå en kamera och två fungerade händer........ På måndag ska jag till en jättehäftig resturang så det ska ni få se bilder från... MEN HAR NI TIPS ELLER????? NI är ju ändå en del av den här bloggen (pratar som om jag är en jättekänd krävande bloggare, men jag har tråkigt). That's all. hejdå

3 kommentarer:

  1. jag vill se åtminstonde 50 procent! hur ser en typisk dag ut ex. pussar

    SvaraRadera
  2. svenska versionen av låten e ju bättreeeeeeeeeee

    SvaraRadera
  3. åhåhåh, skojar du vad coolt?? Har lärt (försökt i alla fall) två tjejer i min Photography class Dansa Pausa på svenska hahah!

    SvaraRadera