tisdag 13 november 2012

ettusensexhundraåttio


Okej, round two. Klockan är 21.07 och jag har återigen varit hos doktorn. Min huvudvärk försvinner inte och jag mår så illa så jag kan inte äta. Fick en spruta som var steroider (eh i rumpan heheh). Fick i alla fall åka och köpa fler mediciner, något som ska lindra svullnaden från steroiderna och jätte-pain killers så den här himla huvudvärken försvinner och nån grej mot illamåendet. Tre dagara till borta från skolan, måste bli frisk till fredag för då är det drive inn bio som gäller. Måste måste måste. (och om jag har feber eller huvudvärk om 48 timmar måste jag åka till akuten, vill jag inte.) (och jaa, jag var tvungen att uppdatera facebook med det här såklart, har varit instängd i mitt rum i en vecka, jag är uttråkad)
godnatt.

1 kommentar:

  1. usch! har också varit sjuk i en vecka nu, så jobbigt :/
    krya på dig! :)

    SvaraRadera