onsdag 14 november 2012

ettusensexhundraåttiotre

Just nu saknar jag


Knäckebröd med leverpastej (!!!!!!) och gurka. Och chaite.

6-timmarsfika med chokladboll och julia.

Svenskt himla lösgodis. Alltså ja, jag saknar det!

Elin, Hanna och Stina.

Pappa.

Marstrand (och bergs konditori).

Frida.

Svenska jordgubbar.

Bella.

Gatan upp till mitt hus.

Julia och hennes pyjamasbyxor.


Blont hår och brun hud.

Mitt källarrum.

Michelle.

Rebecca.

Linnea :(

Christine.

Clara.

Gabriel.

Alla de här.
Taken with instagram
Elsa och ghettot.

Min andra Elsa.

Edvin.
blått och gult. (Taken with instagram)
Min gula halsduk.
Mamma.

Vanessa, Linnea, Sandra och Elsa.
GOTT NYTT ÅR!!! (Taken with instagram)
Limalägret.
Taken with instagram
Julafton i nordstan.
Had the best night ever (Taken with instagram)
Den här kvällen och personerna.

Linnea.
Curly hair-crew! (Taken with instagram)
Johannes.

Markus, min älskade lilla kusin.

Ibland mitt korta hår och sidecut, ibland. Och jeansjackan.

Mina vita docs som jag använde ungefär en gång och sen sålde.

Sally.

Hönökonferensen och Agnes.

Hanna.

Jag har lite hemlängtan just nu.
Anna Von Hausswolff – Old Beauty, Du Kan Nu Dö

2 kommentarer:

  1. åh hoppas det blir bättre snart! eller ja det blir det. det vet vi ju.

    SvaraRadera
  2. Ha inte det. Vi ses ju snart!!
    / Julia nilsso

    SvaraRadera