måndag 26 november 2012

ettusensexhundranittiotre

I brist på annat så får ni en höstlista som jag snodde från sandra.

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

Det känns inte riktigt som höst för det är fortfarande rätt varmt ute och det är ju nästan närmare vinter. Mycket bra händer och jag önskar bara tiden kunde gå långsammare för jag är inte beredd på att åka hem (även fast det är ett halvår kvar hehe) men jag känner mig rätt lycklig. Och så köpte jag två skivor idag så det var ju fint.
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Mina fleece-pyjamasbyxor jag kommer få i julklapp och detta som jag sätter på mig varje gång jag kommer hem nu:

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

För exakt ett år sedan satt jag på tåget upp till Stockholm med Emelie för att se 100 monkeys och träffa jackson rathbone. Frös mest hela tiden och skrev listor då med.
4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Känns som att jag mest äter mat och hänger med amerikaner. Men oftast ser det väl ut så att jag hänger i skolan fram till halv tre, kommer hem och ser vad jag hittar på och sen umgås jag med någon. Låter inte så spännande, men jag trivs.
5. Vad ska du ha för frisyr?
Nu ska jag låta mitt hår vila ett tag, även fast det är gult. 
6. Vad lyssnar du på för musik?



Typhoon – The Sickness Unto Death
7. Vad läser du?
Försöker läsa "Vildängel" men den är inte så bra så jag läser aldrig. 
8. Senast tre inkomna sms?
"men da spelar det val ingen roll??:)"
"goodnight moa!"
"it's okay lol, we'll learn together!!"
9. Vad var bäst med sommaren?
Att den var så jävla bra. Att hönö var hur fint som helst, mitt sommarjobb var roligt och jag fick krama på mina vänner extra mycket.
10. Vad var sämst med sommaren?
Att den var så himlans kort.
11. Senast köpta plagg?
En vinterjacka! Och lite andra kläder från black friday-rean.
12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Just nu smörjer jag in mina händer 24/7 eftersom de fortfarande håller på att återhämta sig från när jag var sjuk. Annars försöker jag mest ta hand om mitt hår och kletar in balsam och inpackning som jag sover med så blir håret hur mysigt som helst på morgonen.
13. Hur ser du på framtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar