torsdag 8 november 2012

ettusensexhundrasjuttiosju

Nu har jag legat hemma i tre dagar. Är så himla uttråkad men gick igenom mitt photobooth-arkiv och tyckte vi kan titta igenom det.

Oktober 2011
I oktober hade Julia fortfarande långt, rosa hår och mitt var kort kort.

Annars hängde jag i skolan och plattade håret mest hela tiden.

November 2011
I november provade jag att faktiskt inte platta håret och tyckte om det ganska mycket.

Umgicks med mina fantastiska och nyfunna vänner väldigt ofta och åkte till stockholm för att se 100 monkeys med emelie!

Januari 2012
Sen blev det januari och jag och Frida hängde som vanligt i BK.

Mars 2012
I mars tog jag bort min tandställning och gick mest och log hela tiden!!

Hade glittriga naglar och umgicks med Fisen.

Log ännu mer och hängde med bästa Julia.

April 2012
I april var det ännu mer skola och umgicks med t.ex. Christine som blivit en av mina mest värdefulla vänner. Och så fyllde jag år, fick min kamera och firade med bl.a. Julia!

Maj 2012
I maj började sommaren komma och jag hade magtröja.

Hanna och jag bakade rosa bullar och färgade mitt hår med karamellfärg, mycket bra helg.

Juli 2012
Sen var det plötsligt sommarmånad och huden ändrade nyans en aning i alla fall. Klippte lugg som jag aldrig hade framme och fortsatte le med tänderna.

Augusti 2012
Den 2:e augusti hängde jag med Julia (och filip och martin) för sista gången på cirka tio månader. Vi gjorde våra fantastiska bananchokladbollar, grät en liten skvätt och jag fick en sån himla fin bok av henne. 

Sen var det 9:e augusti, dagen innan jag åkte från Sverige och jag umgicks med bra människor, taggade och grät lite. 

Och så var jag helt plöstligt i New York och hade införskaffat en ny klänning.

Ännu plötsligare var jag framme i Lawton och fick uppleva det riktiga Amerika! T.ex. med drickor lika stora som mitt huvud.

Och så köpte jag en Batman-tröja (fastän jag inte ens hade sett någon batman film)

September 2012
Tiden går jättefort och det blev september och jag introducerade Aidan för min webkamera.

Och så fick jag "oklahoma allergies" och låg sjuk i två dagar.

Hade mycket på gång med kören (som jag ångrar att jag började i nu..hehe)

Oktober 2012
I oktober hjälpte Brittney mig att fixa i ordning min inbjudan till Taylor inför homecoming.

Jag började spela gitarr.

Och vi skaffade en valp.

November 2012
Och så blev det november igen och Aidan tyckte webkameran var lite roligare.

Och så blev jag sjuk igen. Tänk vad snabbt ett år går. Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. vill att du ska vara här här här, nu nu nu.

    SvaraRadera
  2. skit också! jag råkade börja sakna dig igen

    SvaraRadera