onsdag 26 december 2012

ettusensjuhundrafjorton

12 days of christmas
Den här julen fick jag göra en väldigt rolig grej, varje dag i tolv dagar fick jag öppna ett paket
Dag ett fick jag en väsk-våg! Perfekt!

Snacka om att min familj känner mig - fick en plånbok med en mustasch på dag två!!

Läste Extremt högt och otroligt nära i början när jag kom hit och ville så gärna se filmen, glömde bort det och så fick jag dvd:n tredje dagen!! Har inte ens nämnt att jag älskar den boken och så har mamma Kathy hittat den här. Helt perfekt!

Dag fyra fick jag en mugg med kända mäns mustascher!

Dag fem fick jag en t-shirt, såklart med mustasch-skämt! hoho

Dag sex innehöll också en t-shirt, med en tomte-mustasch!

Dag sju fick jag en fin scarf, och..

Dag åtta fick jag passande nog vantar.

Har ju börjat spela gitarr sen jag kom hit, men den är för stor för att ta med hem så dag nio fick jag en luftgitarr!

Och så blev det tights dag tio.

Dag elva blev det en sjukt stel min och ett par hörlurar. Fint att jag använde samma tröja varje dag också.

Och så blev det dag 12 och jag fick ännu fler mustascher. Definitivt en tradition jag vill ta med hem till Sverige, hehe. puss

5 kommentarer:

  1. haha förresten älskar "oklahoma edition" i headern

    SvaraRadera
  2. och gillar att du tagit bort hela den där kod grejen innan man publicerar kommentaren, fick ryck på det varje gång!!

    SvaraRadera