lördag 15 december 2012

ettusensjuhundrasex

Idag smsade jag Lindsay och sa att jag ville julshoppa! Hon sa ja och hämtade upp mig och vi åkte mot "the mall", fast först stannade vi på Walmart.
Och hälsade på Taylor som stod och ringde i en klocka och samlade in pengar till "the salvation army".
I love this girl!
Sen lämnade vi de blivande brandmännen och deras klockor och åkte och hittade riktigt bra julklappar. Och så köpte jag frozen yogurth. Hade vanilj/chokladglass med kiwi, hallon, jordgubbar, worms, m&ms, chokladbitar och kakor i min. Och det är vad jag gjort än så länge denna lördagen!

4 kommentarer:

  1. åh vad jag önskar att jag var där!

    ni är så söta söta söta

    SvaraRadera
  2. brukar du kalla dig själv för frugan?

    SvaraRadera
  3. Åh ser alldeles för gott ut! // anonyma Sandy i made it!

    SvaraRadera