torsdag 20 december 2012

ettusensjuhundranio

Min Victorias secret-oskuld är tagen🎈
Sen igår har jag varit jättetrött och det hjälpte inte direkt att jag bara sov några få timmar. Idag var sista riktiga skoldagen, imorgon och på fredag är det semester exams hela tiden och så får jag sluta lite tidigare på fredag för Taylor har sin brandmans examen. Åkte med Brittney och hennes syster Amanda efter skolan och köpte present till Lindsay efter skolan idag, åkte hem, Lindsay ringde, hämtade mig, åt middag på Braum's, snabbshoppade på Victoria's secret för första gången i mitt liv, åkte hem till mig, fick sitta i tomtens knä och berätta att jag önskade mig snö inför massa småbarn som var hemma hos oss, pluggade anatomi med Lindsay. Sen var vi båda jättetrötta så hon åkte hem och nu är mina planer dusch - läsa - sova. Känns bra. Om två dagar har jag jullov!!!!! puss

1 kommentar:

  1. för första gången?!?!?!??!?!?
    huuuuur har du inte kunnat göra de innan????

    SvaraRadera