lördag 26 januari 2013

ettusensjuhundrafyrtioett

När man inte har mycket att blogga om är ju listor jätteroliga. Visserligen säkert mycket roligare att skriva än att läsa, men snodde den härifrån så läs om ni vill.

Vad...
...heter du: Moa. Uttalas inte Mua som de flesta amerikaner tror.
...gör du: Lyssnar på denna och ska åka och spela fotboll.
...tycker du: Eh. Bred fråga. Jag tycker jag har de bästa familjerna och vännerna i världen.
...vill du: Vill bli starkare. Och få långt hår.

Vilken...
...dryck är godast: Apelsinjuice. Och mjölk.
...plats vill du besöka: Nya Zeeland och Australien. Venice Canal
...låt har du på huvudet? I'm From Barcelona – We're From Barcelona.

The Drums och Stockholm

Favorit...
...band/artist: Just nu lyssnar jag på mycket på Of monsters and men. Men Backstreet boys kommer alltid vara mina absoluta favorit.
...film: 500 days of summer. Och The Notebook. Ångrar mig! The perks of being a wallflower är min absoluta favoritfilm.
...stad: Göteborg, alltid. Men tycker om Stockholm också.
...mat: Mammas köttbullar och pappas potatismos.


Vem...
...kramade du sist: Taylor.
...älskar du: Mamma, pappa, linnea, och så resten av släkten och alla mina underbaraste finaste vänner som jag saknar så himla mycket.
...hatar du: Hatar ingen person men vissas handlingar!! Och så hatar jag skolans korridorer, när folk bara stannar framför en, maten i skolan, sveriges betygsystem, och att gå upp tidigt på morgonen.
...saknar du: fridajuliamorfarhannagabrielelsabellabkmammachristinepappaedvinlinneamu1abhvitfeldtska. alla.



Hur...
...lång är du: Runt 165 centimeter.
...mår du: Jag mår bra!
...vill du dö: Har en sjuk känsla av att jag kommer dö i typ en bilkrasch eller nåt sånt.. så kanske på det sättet? Eller nej vad hemskt.. vill dö gammal och lycklig med min älskade bredvid mig.
...går det: Bra, klagar inte.


Träffade Barbies Ken en gång.

Senaste...
...film du såg: Monster in law.
...bok du läste: Läser The Great Gatsby just nu.
...kändis du träffade: Kunde träffat Johnny Depp i höstas men nej......... Ehm.. Lasse Kronér?
...gången du var besviken: När bion vi var på häromdan inte var så bra. Vi såg Zero dark thirty och ja.. alltså.. Amerikaner älskar väl den och ba "go america!" men för mig var det bara en tre timmar lång och rätt tråkig film om hur de dödade bin laden. Man ba okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar