tisdag 8 januari 2013

ettusensjuhundratjugoåtta

Tumblr_mg5kffhx0d1rj3qq7o1_500_large
Hej måndag (tisdag i sverige)! Det är "Dag 3 - Mina rädslor". Jag har aldrig varit mörkrädd, höjdrädd eller rädd för spindlar (ja okej ormar skrämmer skiten ur mig, men men). Jag är inte rädd för trånga utrymmen, eller för att flyga flygplan. Visst kan det göra mig nervös, men något som verkligen skrämmer mig är döden. Jag är rädd för att dö, och ännu mer rädd för att någon i min närhet ska dö. Tror ibland att min kropp smått förbereder sig på att något tragiskt kan hända, som att någon jag älskar kommer dö imorgon. Hur knäppt? Är också extremt rädd för skolskjutningar, eller liknande, typ Utöya. Tänker alltid på sådant när jag är bland större folkmassor. Detta var ju inte så himla roligt så lyssna på detta och dansa istället.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar