onsdag 9 januari 2013

ettusensjuhundratjugonio

Dag 4 - min dag:

05.45: Vaknar upp av första alarmet. Går inte ur sängen förrän 06.36, 20 minuter kvar tills skolbussen går.

07.18: Äter frukost i skolan med Jiayi. Blåbärsbagel med sylt och mjölk är standarfrukosten på skoldagar. Eftersom jag inte orkar kliva upp tidigare så äter jag frukost i skolan.
07.45: Första lektionen - Drama. Känner mig lite halvkass.
08.50: Geometrilektion. Kan inte sluta hosta, näsan rinner, försöker diskret snyta mig. Får komplimang av den lite konstiga killen för mina örhängen, tack tack. 
09.25: Smsar Kathy "Hey kathy, i hate to say it, but i really don't feel good.". 


10.07: Sitter i the attendance office och blir upphämtad av Kathy. Vi åker och hämtar någon medicin.
11.15: Har tagit medicin och ätit, känner mig lite trött så lägger mig i sängen och kollar på tv. 


 16.30: Vaknar efter att ha sovit i mer än fyra timmar, välbehövlig sömn.



19.30: Scrollar genom tumblr, kollar facebook, kollar tv, bara ligger i sängen och dricker gatoraid. Hostar och hostar och hostar. 
Är så fruktansvärt trött på att vara sjuk nu så jag vet inte vad. Mitt immunförsvar har försämrats så himla mycket sen jag kom hit, det är löjligt. Ska ta och somna tidigt ikväll så jag kan åka till skolan imorgon. Får förresten inte spela fotboll på hela veckan, vilket suger eftersom jag sett fram emot det i ungefär fyra månader!!!! Hoppas i alla fall ni mår bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar