fredag 15 februari 2013

ettusensjuhundrafemtioåtta

chanel-smokes:

-Gore Vidalthis is on my calender aha
l0vingl-y:

if ryan gosling wants me to stay then motherfucker i am staying.



Summering vecka 7:

Veckans humör: Jättebra faktiskt.
Veckans vill ha: Svensk mat - rostad macka med leverpastej och gurka, mammas egenpressade juice, vaniljyogurth, sommar.
Veckans köp: Förutom skollunch, girls scouts cookies och babyshower present har det inte blivit mycket annat.
Veckans favoritplagg: Min träningsoverall.. haha.
Veckans frisyr: Uppsatt med mittbena. Provar något nytt som får mig att se ut som min syster.
Veckans händelser:  Inte mycket, skola varje dag, hemma vid fem, skypat med gabriel tre dagar i rad, varit på alla hjärtans dag dejt och sett warm bodies.
Veckans saknad: Speciellt gabriel eftersom vi skypat så mycket. Men mina älskade vänner, varje dag.
Veckans festligaste: Min alla <3 dag-dejt. jaja tjatar jag vet.
Veckans måltid: Åt godaste caesar salladen med kyckling i onsdags!
Veckans borde: Gå och lägga mig tid och vakna upp i tid. Och inte få F i engelska.
Veckans godis: Fick Lindt choklad som smälte i munnen. Reese's choklad har blivit en favorit också.
Veckans sämsta: Ont knä. Såg en bilolycka idag och fick nästan inte vara med på fotbollsturneringen. Och skolluncherna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar