torsdag 21 februari 2013

ettusensjuhundrasextioett

I måndags var det "President's day" här så vi var lediga från skolan. Fick dock ingen sovmorgon för 07.30 rullade vi ut från garaget påväg till..

 Ett Zoo i Oklahoma City!

Kathy och jag fick ansvaret för Sarah och Noah, hur gulliga som helst.

Fattar ni hur bra värdmamma jag har eller!!!!!?

Läste den här skylten om pygmé flodhästar och tänkte på min syster och hur mamma alltid sa att hon var pygmé för hon är så kort och har så små fötter..

Höjdpunkten på dagen var ekorrarna som åt ur min hand!!

Vid lunch mötte vi upp min favoritkille, Aidan! Tammie, Brian och Alex var också där.

Matade ankor men det övergick snabbt till att mata catfish:ar istället.

Och så gick vi till akvariet.

Hade inte bara turen med att få en fantastisk värdmamma, utan en fantastisk kontaktperson också!

<3
Vissa av er vet nog att jag älskar fotoautomater så det var givet att vi tog foton! Såhär blev en bild.

När vi kände oss klara fick jag följa med Tammie och co för att äta middag med hennes bror. Och mamma - aidan älskar sin mössa!!!! Mycket bra måndag helt enkelt. Annars hade vi match igår, förlorade med 0-1, mest bara för att domarna inte såg ett mål vi gjorde när målvakten stod bakom mållinjen med bollen?! Nåväl. Puss på er.

3 kommentarer:

  1. ELERFANTER!

    +du är så fin på bilden där du sitter på en elefant haha

    PUSSSS
    Clara

    SvaraRadera
  2. du är verkligen jättevacker på den bilden som Clara säger. pussar

    SvaraRadera