fredag 1 mars 2013

ettusensjuhundrasextiosex

David, Taylors pappa
Taylor

Tiden här går galet fort och vips var det nästan en vecka sen jag uppdaterade senast. Sitter helt enkelt inte vid datorn lika mycket längre. I måndags var jag hemma på grund av indianer i vassen (elsa kommer du ihåg?), men då hade vi inget internet. Tisdag och onsdag var jag med Taylor. Igår när jag var hemma hos hans föräldrar filmade jag tre intervjuer med dom som kommer komma upp i nästa videoblogg! Den kommer nog bli intressant. Han lärde mig självförsvar vilket resulterade i att jag spräckte blodkärl runt och i hans ögon (därav sista bilden). Annars har vi match imorgon, min syster har varit duktig och åkt öppet spår (vasaloppet) Sandra Beijer skrev att hon ska ge ut bok (hurra!) och idag redigerade jag en liten video som ungdomsgruppen spelade in igår. Om ni vill se deras version av harlem shake kan ni kolla här. Nu beger jag mig mot sängen. Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar