lördag 23 mars 2013

ettusensjuhundraåttiofyra

10 saker jag tycker om:
- Havet.
- Träna och må skitbra resten av dagen.
- Bebisar (Aidan!)
- Hångla.
- Titta på flera avsnitt av The Walking Dead.
- Söndagar när man är ledig på måndagen.
- Redigera filmer.
- Ta kort i fotoautomater. 
- Långa, oväntade brev.
- Stämmor och stråkinstrument. (alltså kan verkligen sitta och lyssna på en låt en miljon gånger om den har fina stämmor eller stråkinstrument).

9 saker jag tycker mindre om:
- Att inte veta vad jag vill göra i framtiden. 
- Att det inte går att se på Håkans nya video i USA.
- Lukten av Subway och brun-utan-sol.
- Matreklamer.
- När folk säger att de vill hitta på något men aldrig tar initiativet till det.
- Flyga flygplan.
- Att jag måste åka hem snart.
- Missförstånd.
- High School.

8 bloggar jag läser:
Läser en miljon bloggar men idag har jag hittills läst:

- Sandra Beijer.
- Elsa Billgren.
- Frida.
- Hanna.
- Elsa.
- Imma
- Hilda.
- Hanapee.

7 saker jag vill göra i framtiden:
- Skriva en bok.
- Bo längre i USA.
- Gifta mig.
- Skaffa en katt.
- Skaffa körkort.
- Ha himla långt hår.
- Få ordentligt med pluggmotivation till gymnasiet.

6 saker jag är rädd för:
- Att någon nära dör. Vet att det är ett klyshigt svar, men kan verkligen få panik.
- Bli våldtagen. 
- Att aldrig hitta någon att älska mer än vän. Igen.
- Inte hitta ett jobb jag tycker om.
- Bryta båda benen och ryggraden, bli astjock och inte göra något annat än ligga i sängen och äta mat och tillslut dö av fetma.
- Att jag blir steril. Vill ju ha en liten bebis att gosa med om typ minst tio år!

5 platser jag tycker om att vara på:
- I havet. Helst på en båt.
- New York. Får inte nog!
- Biosalongen. 
- Bergen som finns här.
- På altanen i vårt hus på Marstrand med perfekt varm sol.

4 ord som beskriver mig:
- Självständig.
- Glad.
- Knäpp.
- Rolig.

3 saker jag ser fram emot:
- Stunden när jag ser mamma och pappa på flygplatsen.
- Stunden när jag får krama om mina kompisar på flygplatsen i Sverige.
- Inte stunden när jag måste krama mina fina personer här hejdå :(

2 bra filmer:
- The perks of being a wallflower.
- Flickan som lekte med elden. (såg den amerikanska versionen igår och måste säga att den svenska är mycket, mycket bättre.)

1 bra låt:


(sorry för skitdålig uppdatering. puss)
snodd från sandra.

3 kommentarer:

  1. Moa, saknar dej verkligen. Ska bli så underbart att få se dej igen. Vill inte att du ska lämna dina nära och kära där, men vill ha dej här. Med mig. Med dina kramar.

    SvaraRadera
  2. bilden. hahhahahahhaha bilden. åh hahahhhahaha dör

    SvaraRadera