söndag 10 mars 2013

ettusensjuhundrasjuttiosex

Hej hej, ligger i sängen och lyssnar på The tallest man on earth, ska åka till kyrkan nu och äta frukost. Har på mig samma kläder som igår som att jag typ är bakis och behövde gå the walk of shame och var för lat för att ta på mig nått nytt, men gillar tröjan så mycket så den får åka på tre dagar. Åker säkert på imorgon också!!!!! Man ba okej. Hur som helst, idag fyller Elin E år som jag typ lärde känna när jag började nollan, nu ska hon snart ta studenten, lite avis. Bara för att du ville att jag skulle uppdatera gör jag det! Och så lägger jag upp två såhär (vill skriva cepe-fula, men vill inte använda cp ordet för det är ignorant (vad är det på svenska?) men har ändå alltid ett behov av att använda det, what 2 do?? ge mig ord) jättefula bilder. Ser ut som jag har gårdagens smink också, men det har jag faktiskt inte.
IDAG FYLLER MIN FARMOR ÅR OCKSÅ. Skulle skypa men gick inte. GRATTIS ÄLSKADE FARMOR! puss på er alla

2 kommentarer:

  1. Haha grymt jobbat! Älskar din blogg och dina cp-bilder hehe.
    Kanske super, mega eller jätte är bättre cp? vad vet jag... Jag tycker i alla fall bilderna va fina! Kramar!

    SvaraRadera
  2. haha blir så glad

    SvaraRadera