söndag 10 mars 2013

ettusensjuhundrasjuttiofem

Imorse fick jag äntligen sovmorgon och vaknade inte förrän klockan slagit halv tio, pratade med både pappa och mamma i telefon ett bra tag och sen berättade värdpappa Dwain att vi skulle åka och äta pannkakor. Där hittade vi Brian (Tammie, min kontaktpersons man, Aidans pappa!). Måste säga att svenska "amerikanska pannkakor" är mycket godare är riktiga amerikanska pannkakor. 


På morgonen hade Taylor smsat och skrev "We should do something fun today if you're not busy" och det tyckte jag lät bra så när jag kom hem hämtade han upp mig och så åkte vi till the mall. Förutom att jag hade en jättemysig stund där med att hitta födelsedagspresent hjälpa Taylor shoppa kläder hittade jag de här två tröjorna! Dör på hur mycket jag älskar skjortan, och baseball tröjan är så skön. Kommer nog hitta en och annan tröja där att pressa ner i resväskan..
Sen åkte jag på överraskningsfest för min "kusin" Morgan som fyllt 16! Och nu har jag passerat "mindre än 90 dagar kvar"-strecket och det är så himla sorgligt och jag fattar inte att jag måste åka hem och jag känner på mig att jag kommer bryta ihop snart för jag vill verkligen stanna längre. puss. 

2 kommentarer:

  1. åhh du är för söt va!!

    SvaraRadera
  2. men åhåhåh tack för att du känner likadant med hemåkandet. vi borde skypa någon dag och panika och klaga över att bara vilja stanna kvar snälla snälla snälla?

    SvaraRadera