onsdag 10 april 2013

ettusenåttahundraett

Del tre av mina instagrambilder är här! Med tanke på att jag har över 1000 bilder på instagram och inte mycket annat finurligt att blogga om får det bli det här.. Instagram hittar ni HÄR! Del ett här, och del två här

1&2: Jag startade någon slags "äta ett äpple varje dag och ta kort på det" grej och så var Taylor i tidningen.
3&4: Pluggade tråkig geometri och spelade in en harlem shake video i skolan.

1&2: Fotbollsträning med Amanda och Brittney och egobild med ny app som jag tyckte var rolig. 
3&4: Min bästa lilleman Aidan. Och en dollarsedel.

1&2: Är den enda i familjen som ätit av de svenska köttbullarna från IKEA, tror inte riktigt Kathy och Dwain vågar äta dem. Ska fixa hemmagjorda någon dag. Och så en till egobild.
3&4: Vi åkte på fotbollsmatch någonstans en bit bort, jag, Brittney och resten av laget och så såg jag blommande körsbärsträd och kände att det var vår.

1&2: Mer äpplen och ett brev om att jag skulle få ett award for my academic achievements. Knäppt med tanke på mitt F i engelska. (men har fyra A:n, ett B och ett C nu!)
3&4: Hängde med Taylor och kände att jag inte hade så många bilder på oss tillsammans. Och så dog jag matdöden när vi åt hamburgare och peach cobbler på Meer's!

1&2: En kväll provade jag klänning, skor, hår och smink inför prom och så dog min fisk.
3&4: Kyrkan ska göra en ombyggnad så vi var med i tidningen och man kunde se halva mitt ansikte. Och så åt jag äpple och försökte ta mer bilder på mig och Taylor men han är ju inte så fotoglad. Snart kommer det nog mer. puss

A bunch of pictures from my instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar